Fedezd fel az V. kerület magyar design üzleteit!

INTERJÚ - Eva's Room

2017. november 06. - Stylewalker Budapest

_sfg7784.jpg Az Eva’s Room tavaly csatlakozott a Stylewalker üzletekhez. Kitalálóival és alapítóival, Marillai Évával és Járadi Judittal beszélgettünk a szobáról, aminek annyian örülünk, de még mindig kevesen tudunk róla. Barátságos, nyugodt és kiegyensúlyozott légköre azonnal magával ragadott minket, és egy órára úgy érezhettük, megállt az idő az Aulich utca 8. szám alatt.

Mikor és hogyan indult az Eva’s Room?

Éva: 2016. április. 14-én nyitottunk meg. A két alapító márka, az INQ és a Jurekka a WonderLABben kezdte meg működését, de egy idő után szerettünk volna egy saját bázist, egy saját platformot, ami nem pusztán egy bolt, vagy műhely, hanem intimebb közösségi tér, és nemcsak a mi márkáinknak, hanem az általunk kiválasztott társmárkának is otthont ad.

Judit: Később csatlakozott a Jurekkához, és az INQ-hoz a Mama Kin ékszermárka, és a Thinwood, akik szemüvegeket készítenek. Körülbelül egyidős márkákról beszélünk, ez magyarázza, hogy nagyjából mindannyiunkban egy időben jelent meg az igény egy saját fészek kialakítására, ahol egymást kiegészítve dolgozhatunk, és lehetünk jelen. Az aktuális felállás szerint, a Mama Kin helyett immár a Leanea ékszer brand alkotja az Eva’s Room 4. kerekét.

Miben vagytok ti mások, mint a többi designer bolt?

Éva: Ez egy co-working space, ami fogadja a vásárlókat is, de alapvetően nem az a feladata, hogy a vásárlóra tukmálja magát. Nincs hat kirakata, és a közösségi oldalakon is csak azért van jelen, hogy eseményeket tudjunk létrehozni, és így jelen lenni. Az Eva’s Room egy platform, ahol érvényesülhet a „slow fashion”.

Judit: Mi szívesen fogadunk mindenkit, aki csak szívesen meginna egy kávét, miközben beszélgetünk egy jót, mindezt egy ruhákkal és kiegészítőkkel „dekorált” nappaliban. Ha akarja, megnézegeti őket, de egyáltalán nincs meg a vásárlás kényszere.

22713588_1480516985317708_1565617673586994886_o.jpg

 November 6. és 16. között SUPER SALE-t tartanak a lányok a showroomban, érdemes beugrani hozzájuk, és akár 70%-kal olcsóbban beszerezni pár designer darabot! 

Szoktatok ezek szerint eseményeket tartani?

Éva: Igen, két havonta azért szoktunk tartani event-et, amit általában egy tematika köré építünk fel. Ezekről a facebookon lehet informálódni.

Inkább magyar vagy inkább külföldi vásárlók a jellemzőek?

Éva: Mivel nem igen vagyunk az online felületeken, ezért abszolút a négy márka saját vásárlói köre a jellemző, de előfordul, hogy külföldiek mégis ránk találnak a neten, vagy Stylewalker térképpel a kezükben érkeznek.

_sfg7796.jpg

_sfg7771.jpg

_sfg7749.jpg

_sfg7770.jpg

_sfg7760.jpg

_tgz4069.jpg

Szöveg • vendégszerzőnk: Szabó Csilla - a Between tervezője

Fotók: Zoltai András