Fedezd fel az V. kerület magyar design üzleteit!

INTERJÚ - BLOW hair&clothes

2017. november 16. - Stylewalker Budapest

blowweb.jpg

Biztosan többen hallottatok már a Blow Hair&Clothes-ról, ahol egy igazán eredeti koncepció valósult meg. A fodrászszalonként és designer shopként is működő kollaborációs helyszín arculata összetéveszthetetlen. Belépve az üzletbe azonnal felismerni a kellemes légkört, ami egy igazán friss és vagány környezetben nyilvánul meg. Hoglmayer Attilával, az egyik alapítóval beszélgettünk az elmúlt egy év eseményeiről.

Mikor és hogyan indult a Blow?

2016 januárjában jött az ötlet, hogy csinálhatnánk valami egyedit, Szabó Tamással és Fehér Tamással. Valami olyat, amilyet még itthon nem láttunk. Olyan üzlethelységet kezdtünk keresni, ahol jól el lehet különíteni a fodrászatot a ruháktól, mégis jól látszik mindkettő. Szerencsére gyorsan ránk talált, így májusban megnyitottunk egy szép nagy bulival.

Mi volt a célotok a bolt megnyitásával? Miben lesz más, mint a többi?

 Olyan üzletben gondolkodtunk, ahol menő cuccokat lehet vásárolni megfizethető árakon, ahol összehozzuk a két "fashiont", a hajat meg a ruhát. Fontos volt számunkra a közvetlenség is, hogy ne úgy érezze a vendég vagy a vásárló, hogy ez valami ultra fenszi dolog, és hogy itt meg sem szabad mukkanni, vagy akár az árakra rákérdezni, mint néhány designer boltban.

Inkább fodrászat vagy ruha bolt?

Ha választani kell, akkor inkább ruhabolt, és a fodrászat a kiegészítője, ami már  9 éve működik, általa elég sokan ismernek és szeretnek minket, így azt nem igazán kellett bevezetnünk. Amúgy is simán van átfedés a kettő között.

Milyen márkák kapnak helyet a boltban? Meséljetek róluk!

bat. a saját márkánk. Főként oversize darabok jellemzik, trükkös megoldásokkal, vicces, pimasz feliratokkal és kiegészítőkkel. Nagyrészt uniszex, de vannak dögös nőies darabok is. Most már Pécsett és Veszprémben is beszerezhető. Másik márka a HIDEGVÉR, ami tavaly ősszel jött létre. Kollekcióit Budapesten szakértő kezek varrják, főként fekete alapanyagokból. A zenei szubkultúrák, napjaink utcai stílusa és ikonikus divatklasszikusok ihlették a limitált számban készült, sokszor uniszex darabokat. A LZR (ejtsd Lozar) márkát csupa szeretet jellemzi. Nagyon egyedi szabásvonallal elkészített, főként színes, ultra csajos, one size darabok jellemzőek rá. A Gabor Kiss handmade gyönyörűen elkészített, letisztult hátitáskákból áll, nagyon szép vonalvezetéssel. 100%-ban kézzel készített, kötelező darabok! Új darabok most nálunk a Between fehérneműi. Szabó Csilla, a brand tervezője, előszeretettel játszik ellentétes erőkkel. A márka szemléletének központjában az újító gondolkodás áll, alternatív technológiai megoldásokkal.  Szeret visszanyúlni a természethez. Nálunk a márka fehérnemű vonala kapható. Aztán itt vannak Kriszta Fejes egyedi, kézzel készült letisztult és minimalista bőrtáskái, és a 2in1 NUDE, ami a funcionalitásra és variálhatóságra épül; egyes darabok átalakíthatóak, vagy akár egy másik táskát is rejthetnek.

Kiknek szól leginkább a Blow „üzenete”?

Különösebben nem lőttünk be egy célcsoportot, de ahogy látjuk, megtalálta magának a bolt. A cél az volt, hogy olyan ruhákkal tudjunk foglalkozni, amiket mi vagy a barátaink is szívesen hordanánk. Legyenek egyedi, de nem túllőtt fazonok, közben meg maradjon a street vonal. Ahogy látjuk, ez kor- és nemfüggetlen.

Szoktatok kisebb házi bulikat is tartani. Honnan lehet értesülni ezekről?

Egy-két havonta szervezünk valamilyen zenés, beszélgetős estet, ami valamihez kapcsolódik. Szülinap, új márka bevezetés, vagy csak úgy. Ezt az infót mindig a facebook oldalunkon adjuk közzé. Általában elég lazák ezek az esték,  és mivel van állandó dj pultunk, néha spontán szettekre is lehet számítani akár egy hétköznap délután is.

_sfg8034.jpg

_sfg7939.jpg

_sfg8063.jpg

_sfg8042.jpg

Szöveg • vendégszerzőnk: Szabó Csilla - a Between tervezője

Fotók: Zoltai András